تنها ترینم

من همون تنهاترینم که دلم رو به عشق تو سپردم  

تو همون امید بودنی که به امید تو هنوز نمردم  

من همون خیلی دیوونم که همیشه عاشقت میمونم  

تو همون معشوق نابی که روز و شب اسمتو میخونم  

من همون خسته ترینم که دیگه طاقت دوریتو ندارم   

  

من همون دریای دردم که میخوام دورت بگردم  

تو همونی که اگه بخندی منم با خنده هات میخندم  

من همون عاشق ترینم که اگه بخوای واست میمیرم  

تو همون فرشته نجاتی که یه روز میای و نمیذاری من بمیرم  

من همون بدون ماهم که حتی ستاره هم ندارم   

تو همون ماه و ستارمی که با تو دیگه هیچی کم ندارم



نظرات شما عزیزان:

mohamad
ساعت17:19---5 ارديبهشت 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری
به منم سر بزن


مهسا
ساعت23:46---22 فروردين 1392
سلام داداشی خوبی خیلی دلم برات تنگ شده

چرا وبت همین جوری مونده هیچ تحولی ندادی؟
پاسخ:salam khobi abji sharmandeh internetam ghat shodeh bod ozr mikham


مهسا
ساعت22:18---16 اسفند 1391
عالیه داداشیپاسخ:[گل]

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:,

] [ 16:56 ] [ فرزاد ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه